ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Π.Δ. 8/1995
- Π.Δ. 121/1995
- Αρ.Πρωτ.Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996/ΥΠΕΠΘ
- Φ.7/228/Γ1/1561/15-11-1996
- Φ.52/1588/152164/Γ1/25-11-2008
- Χορήγηση Τίτλου Σπουδών
- Αξιολόγηση μαθητών Δημοτικού Σχολείου (Φ.7Α/ΦΜ/212191/Δ1/04-12-2017)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ
Παρουσιάσεις
- Αξιολόγηση του μαθητή
- Portfolio (12/9/2014)
Βοηθητικά εργαλεία (ενδεικτικά)
- Κλίμακα Διαβαθμισμένων Κριτηρίων
- CLASSROOM BEHAVIOR REPORT CARD
- Κλίμακα Ανάγνωσης
- Κλίμακα Μαθηματικών
- Ρουμπρίκες αξιολόγησης (12/9/2014)
Ενδεικτικές δουλειές
- Η περιγραφική στην Ιρλανδία
- Η περιγραφική στα Ευρωπαϊκά Σχολεία
- Η περιγραφική στη Γερμανία
- Η περιγραφική στην Αυστραλία
- Η περιγραφική στη 2η Ξένη Γλώσσα
- Περιγραφική Κωνσταντίνου
- Περιγραφική Τσαούση Κατερίνας
- Περιγραφική Εμμανουηλίδη Θεοφάνη
- Περιγραφική Κολοκούρη Ειρήνης
- Περιγραφική Νάστου Γιώργου
ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ ΜΑΘΗΤΗ (PORTFOLIO)
- Η αυτοαξιολόγηση των μαθητών με βάση το Portfolio (δείτε το θεωρητικό μέρος και το παράρτημα)
- Φάκελος Εργασιών του Μαθητή (Portfolio)
- Τήρηση Φακέλου Εργασιών Μαθητή
- Βασικές αρχές δημιουργίας του Φακέλου
- Φάκελος Ατομικών Επιτευγμάτων Μαθήτριας Νηπιαγωγείου
- Φάκελος Ατομικών Επιτευγμάτων Μαθητή Δημοτικού Σχολείου (Βασιλειάδου Κυριακή)
- Αξιολόγηση της συνεργασίας στην ομάδα
- Δείγμα Παραγωγής Γραπτού Λόγου (Σεπτέμβριος – Φεβρουάριος)