Γενική

ΓΕΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

  1. Οργάνωση και λειτουργία σχολικών μονάδων (ΠΔ 201 / 1998)
  2. Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων (ΥA 1340  του 2002, Καθηκοντολόγιο)
  3. Ωράριο εκπαιδευτικών (Ν. 2517 ΦΕΚ 160 της 11/8/1997)
  4. Εγκύκλιος
  5. Ενέργειες προγραμματισμού Εκπαιδευτικού Έργου 2014-15
  6. Λειτουργία Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας 2013-14
  7. Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερων 2014-15
  8. Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερων ΕΑΕΠ 2014-15
  9. Λειτουργία των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων (17/9/2013)
  10. Οδηγίες για κάλυψη λειτουργικών αναγκών (9/9/2013)
  11. Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων (11/9/2013)
  12. Ρύθμιση μαθητικών θεμάτων (Απαλλαγή από Θρησκευτικά) (19/9/2013)
  13. Αναμόρφωση Ωρολόγιων Προγραμμάτων (14/10/2013)
  14. Καθήκοντα ειδικοτήτων κοινοφελούς εργασίας (18/11/2013)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

  1. Βασικοί άξονες για τον Προγραμματισμό της Σχολικής Μονάδας
  2. Για την οργάνωση του γραφείου του Διευθυντή επισκεφτείτε τον Stratari (Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα)
  3. Προγραμματισμός Διδακτέας Ύλης του Δημήτρη Κόντογλου: Κατεβάζετε το λογισμικό της τάξης σας, το ενεργοποιείτε, συμπληρώνετε τις μέρες που διδάσκετε το μάθημα και σας δείχνει που περίπου πρέπει να βρίσκεστε στο τέλος κάθε τριμήνου ή σήμερα.
  4. Για πιο λεπτομερή Προγραμματισμό Διδακτέας Ύλης επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του κ. Δημητρακάκη Κωνσταντίνου

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (ΑΕΕ)

     Υλικό

     Παρουσιάσεις

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  1. Π.Δ. 8/1995
  2. Π.Δ. 121/1995
  3. Φ.7/228/Γ1/1561/15-11-1996
  4. Φ.52/1588/152164/Γ1/25-11-2008
  5. Χορήγηση Τίτλου Σπουδών

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

  1. Φ.10/610/118443/Γ1/14-10-2011
  2. Φ.10/592/115806/Γ1/7-10-2011
  3. Φ.10/480/121119/Γ1/29-9-2010
  4. Υ.Α. Φ.10/84/Γ1/480/6-7-2001 (ΦΕΚ 863Β)

ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

  1. Φ12/342/35602/Γ1/09-05-2005
  2. Φ12/428/8524/Γ1/18-08-2003
  3. Καλή πρακτική για Κατ’ Οίκον Εργασίες Οι Κατ’ Οίκον Εργασίες στο Δημοτικό Σχολείο είναι αποδεκτές όταν πληρούνται 4 προϋποθέσεις: α) να μπορούν να συμπληρωθούν από τα ίδια τα παιδιά, β) να έχει γίνει παρόμοια δουλειά στο σχολείο, γ) να αφορούν γνώση που σχετίζεται με την καθημερινότητα και δ) να απαιτούνται 30′ για τη συμπλήρωσή τους εφόσον πρόκειται για μαθητές Α’ και Β’ τάξης. Για κάθε μεγαλύτερη τάξη ο χρόνος αυξάνεται κατά 10′.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΠΣ) & ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ ΕΝΙΑΙΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΔΕΠΠΣ) της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

  1. ΦΕΚ 303Β/13-03-2003 και ΦΕΚ 304Β/13-03-2003 της Ελλάδας
  2. Η Φιλοσοφία των ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ (Παρουσίαση)
  3. Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών της Ελλάδας
  4. Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών της Κύπρου
  5. Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της Βασικής Εκπαίδευσης της Φιλανδίας

2η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

ΠΑΡΟΡΑΜΜΑΤΑ και ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ

  1. Παροράμματα βιβλίων Δημοτικού Σχολείου
  2. Αναδιάρθρωση διδακτέας ύλης Ε’ και ΣΤ’ Τάξης

Για περισσότερα μπορείτε να απευθύνεστε στη σελίδα του Υπουργείου πατώντας ΕΔΩ