ΓΕΝΙΚΑ
- Σχέδιο μαθήματος
- Δυσνόητο περιεχόμενο στα σχολικά βιβλία Ιστορίας
- Στρατηγικές διδασκαλίας Ιστορίας
- Παραδοσιακοί και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της Ιστορίας
- Η Διδακτική της Ιστορίας
- Σκέψεις και προβληματισμοί για τη διδασκαλία της Ιστορίας (07/09/2016)
- Αναδιάρθρωση, εξορθολογισμός και διαχείριση της διδακτέας ύλης στις Κοινωνικές Επιστήμες (Ιστορία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή)
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Ε’
- Πρόγραμμα Σεμιναρίου
- Εργασία για Εκπαιδευτικούς
- Θρύλοι και Παραδόσεις
- Διασύνδεση Θεωρίας & Πράξης: Φύλλο Εργασίας
- Φυλλάδιο Αξιολόγησης Σεμιναρίου
- Την Παρουσίαση για τη Δημιουργική Γραφή θα τη βρείτε στη σελίδα της Γλώσσας
ΑΛΛΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
- Μια πρόταση για τη διδασκαλία του ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ
- Πατήστε ΕΔΩ και επιλέξτε τάξη και μάθημα για να δείτε τα εμπλουτισμένα βιβλία
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
- Ηλεκτρονική Τάξη του κ. Παληκίδη
- Εικονική περιήγηση στην Αγία Σοφία
- Εικονική περιήγηση στην Ακρόπολη
- Περιήγηση στον Παρθενώνα
- Εδώ μπορείτε να ακούσετε τα μαθήματα της Ιστορίας
- Ψηφιακό Αρχείο Ι. Καποδίστρια
______________________________________________________________
ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ’
Το υλικό που συνοδεύει το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ? τάξης δημιουργήθηκε από ομάδα Δασκάλων στα πλαίσια μιας περιοδικής επιμόρφωσης για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Ο σκοπός του υλικού είναι διττός. Από τη μία αποσκοπεί να βοηθήσει τα παιδιά που έχουν δυσκολίες στην Ανάγνωση και από την άλλη, να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων από δραστηριότητες (εργασίες) διαβαθμισμένης δυσκολίας, από όπου ο/η κάθε Δάσκαλος, -α θα μπορεί να δανείζεται, να τροποποιεί και να χρησιμοποιεί όσες εργασίες θεωρεί χρήσιμες για τους μαθητές.
Ειδικότερα, κάθε παιδί θα μπορεί να ακροάται το κείμενο ή ένα μέρος του, όσες φορές θέλει ενεργοποιώντας (κλικ) το σύνδεσμο του αντίστοιχου Κεφαλαίου. Ο/Η Δάσκαλος, -α θα μπορεί να επιλέξει στόχους και Δραστηριότητες ανάλογες με τα ενδιαφέροντα και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, στα πλαίσια της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας. Επιπλέον Δάσκαλοι και Μαθητές θα έχουν στη διάθεσή τους μια Παρουσίαση και μία Περίληψη με τα σημαντικότερα σημεία του κάθε Κεφαλαίου. Οι περισσότερες από τις Παρουσιάσεις παραπέμπουν σε αντίστοιχο υλικό του 8ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας.
Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι ενδεικτικές και θέλουν να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένους στόχους. Στο μέλλον μπορεί να εμπλουτίζονται και από εργασίες άλλων συναδέλφων.
Για να χρησιμοποιήσετε το υλικό θα χρειαστεί πρώτα να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ένα εκτελέσιμο αρχείο πατώντας στο εξώφυλλο του βιβλίου. Αφού ενεργοποιήσετε αυτό το αρχείο, πατήσετε (κλικ) σε οποιοδήποτε Κεφάλαιο για να το δείτε/ακούσετε ή πατήστε στις Δραστηριότητες ή στην Παρουσίαση ή στην Περίληψη για να τις κατεβάσετε στο υπολογιστή σας.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την ομάδα των επιμορφούμενων καθώς και τους κ.κ. Ισαακίδη Ισαακ και Πέτρου Στέφανο, γιατί χωρίς τη βοήθειά τους δε θα ήταν δυνατή η διάθεση αυτού του υλικού, το οποίο ευελπιστούμε ότι θα αποβεί χρήσιμο στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Προτείνεται η χρήση του φυλλομετρητή Internet Explorer
______________________________________________________________
ΙΣΤΟΡΙΑ Ε’ απο το 17o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ’ απο το 17o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ’ απο το 17o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου